Wyślij zapytanie:

Tworzymy rozwiązania pod indywidualne potrzeby klientów.

Jeżeli nie znalazłeś produktu, którego szukasz lub chcesz złożyć zapytanie na istniejący produkt skontaktuj się z nami:

Listę danych kontaktowych znajdziesz na tej stronie




Moduł Zadania

Moduł Zadania odpowiada za zarządzanie zadaniami i zgłoszeniami dla obiektów. System wykorzystuje ideę elektronicznych rozbudowanych ankiet, które mogą opisywać dowolny element lub proces. Szablony pytań oraz ankiet konfigurowane są przez administratora systemu. Formularze mogą być przygotowane w taki sposób, aby odzwierciedlały protokoły przeglądów.

MZ wprowadzanie zadania

Zadania w module mogą być prezentowane w formie listy zadań lub kalendarza, który dodatkowo pozwala na planowanie prac dla poszczególnych pracowników. Po stworzeniu zadania i przydzieleniu go do wykonawcy jest one przekazywane za pomocą wydzielonej sieci lub Internetu do komputera serwisanta. Zadanie jest wypełniane przez wykonawcę w Moduł Serwisanta, a po jego zwróceniu istnieje możliwość podglądu odpowiedzi udzielonych przez użytkownika.

MZ przykładowe zadanie

 

Każde zadanie jest rejestrowane i zapamiętywane w systemie. W systemie definiowani są serwisanci i grupy serwisowe świadczące usługi przeglądów i napraw.Każde zadanie jest rejestrowane i zapamiętywane w systemie. W systemie definiowani są serwisanci i grupy serwisowe świadczące usługi przeglądów i napraw.

Podstawowa funkcjonalność:

  • rejestr zgłoszeń
  • tworzenie zadań i zarządzanie zadaniami dla obiektów
  • przydzielanie zadań dla serwisanta lub grup serwisowych
  • rozliczanie serwisantów i grup serwisowych z wykonanych zadań
  • zlecanie zadań korekcyjnych do wykonanych zadań
  • definicję pytań, sekcji pytań oraz szablonów ankiet
  • definicję danych słownikowych zadań, zgłoszeń
  • wydruk protokołów przeglądów
  • zarządzanie serwisantami i grupami serwisowymi
  • szczegółowe raportowanie
  • sortowanie i grupowanie danych
  • definicję kalendarzy serwisantów

Karta katalogowa pdf icon


2023-12-06 17:28:11